User Guide – 18

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Itaque contra est, ac dicitis; Nihil acciderat ei, quod nollet, nisi quod anulum, quo delectabatur, in mari abiecerat. Duo Reges: constructio interrete. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum. Itaque fecimus. Minime vero, inquit ille, consentit. Quae cum dixisset, finem ille. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur. An est aliquid, quod te sua sponte delectet?

Similiter sensus, cum accessit ad naturam, tuetur illam quidem, sed etiam se tuetur; Videamus igitur sententias eorum, tum ad verba redeamus. Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis. Quorum altera prosunt, nocent altera. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Non ego tecum iam ita iocabor, ut isdem his de rebus, cum L. Atque hoc loco similitudines eas, quibus illi uti solent, dissimillimas proferebas.

Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Itaque vides, quo modo loquantur, nova verba fingunt, deserunt usitata. Haec dicuntur inconstantissime. Sed ea mala virtuti magnitudine obruebantur. Audio equidem philosophi vocem, Epicure, sed quid tibi dicendum sit oblitus es. Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis.

Perturbationes autem nulla naturae vi commoventur, omniaque ea sunt opiniones ac iudicia levitatis. Quid sequatur, quid repugnet, vident. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Tenent mordicus. Ex quo intellegitur officium medium quiddam esse, quod neque in bonis ponatur neque in contrariis. Cur ipse Pythagoras et Aegyptum lustravit et Persarum magos adiit? Si mala non sunt, iacet omnis ratio Peripateticorum.

Comprehensum, quod cognitum non habet? Si longus, levis;