User Guide – 13

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Id est enim, de quo quaerimus. Pollicetur certe. Id et fieri posse et saepe esse factum et ad voluptates percipiendas maxime pertinere. Idque testamento cavebit is, qui nobis quasi oraculum ediderit nihil post mortem ad nos pertinere? Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum. Duo Reges: constructio interrete. Istic sum, inquit.

Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Ergo instituto veterum, quo etiam Stoici utuntur, hinc capiamus exordium. Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Itaque si aut requietem natura non quaereret aut eam posset alia quadam ratione consequi. Putabam equidem satis, inquit, me dixisse.

Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Quid, si etiam iucunda memoria est praeteritorum malorum? Contemnit enim disserendi elegantiam, confuse loquitur. Quae cum dixisset, finem ille.

At eum nihili facit; At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Ego vero isti, inquam, permitto. Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit.

Audeo dicere, inquit. Aut unde est hoc contritum vetustate proverbium: quicum in tenebris? Quid de Pythagora?

Quare hoc videndum est, possitne nobis hoc ratio philosophorum dare. Alterum significari idem, ut si diceretur, officia media omnia aut pleraque servantem vivere. Ita multa dicunt, quae vix intellegam. Non risu potius quam oratione eiciendum? Cur igitur, cum de re conveniat, non malumus usitate loqui?

Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere. Summae mihi videtur inscitiae. Ubi ut eam caperet aut quando? Eiuro, inquit adridens, iniquum, hac quidem de re; At enim, qua in vita est aliquid mali, ea beata esse non potest. Quid enim me prohiberet Epicureum esse, si probarem, quae ille diceret? Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Ac tamen hic mallet non dolere. Quid igitur dubitamus in tota eius natura quaerere quid sit effectum? Itaque contra est, ac dicitis; At quanta conantur! Mundum hunc omnem oppidum esse nostrum! Incendi igitur eos, qui audiunt, vides. Quod autem meum munus dicis non equidem recuso, sed te adiungo socium.