User Guide – 11

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis. Suam denique cuique naturam esse ad vivendum ducem. Si stante, hoc natura videlicet vult, salvam esse se, quod concedimus; Duo Reges: constructio interrete. Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Summus dolor plures dies manere non potest? Scio enim esse quosdam, qui quavis lingua philosophari possint; Eadem nunc mea adversum te oratio est. Ut in voluptate sit, qui epuletur, in dolore, qui torqueatur. Equidem etiam Epicurum, in physicis quidem, Democriteum puto. Quod idem cum vestri faciant, non satis magnam tribuunt inventoribus gratiam.

Ut aliquid scire se gaudeant? Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas. A quibus propter discendi cupiditatem videmus ultimas terras esse peragratas. Quid turpius quam sapientis vitam ex insipientium sermone pendere? Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae;

Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Sit sane ista voluptas. Quid sequatur, quid repugnet, vident. Sed fac ista esse non inportuna; Erat enim res aperta. Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. Cur id non ita fit? Ut non sine causa ex iis memoriae ducta sit disciplina. Praeteritis, inquit, gaudeo. Quid de Pythagora? Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Quando enim Socrates, qui parens philosophiae iure dici potest, quicquam tale fecit?

Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit; Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? Qui non moveatur et offensione turpitudinis et comprobatione honestatis? Bonum liberi: misera orbitas. Quae hic rei publicae vulnera inponebat, eadem ille sanabat. Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum. Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Nullum inveniri verbum potest quod magis idem declaret Latine, quod Graece, quam declarat voluptas.

Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus. Falli igitur possumus. Graecis hoc modicum est: Leonidas, Epaminondas, tres aliqui aut quattuor; Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Quis enim redargueret? Nulla erit controversia.

Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Si quicquam extra virtutem habeatur in bonis. Nam illud vehementer repugnat, eundem beatum esse et multis malis oppressum. Consequentia exquirere, quoad sit id, quod volumus, effectum. Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Est enim effectrix multarum et magnarum voluptatum. Collatio igitur ista te nihil iuvat.

At iam decimum annum in spelunca iacet. Nec vero intermittunt aut admirationem earum rerum, quae sunt ab antiquis repertae, aut investigationem novarum. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Gracchum patrem non beatiorem fuisse quam fillum, cum alter stabilire rem publicam studuerit, alter evertere. Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus.