User Guide – 10

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ergo ita: non posse honeste vivi, nisi honeste vivatur? Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Rapior illuc, revocat autem Antiochus, nec est praeterea, quem audiamus. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Duo Reges: constructio interrete. Quae cum essent dicta, discessimus. Nec enim, dum metuit, iustus est, et certe, si metuere destiterit, non erit; Itaque nostrum est-quod nostrum dico, artis est-ad ea principia, quae accepimus. Theophrastus mediocriterne delectat, cum tractat locos ab Aristotele ante tractatos?

Minime vero, inquit ille, consentit. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit? Quis istud, quaeso, nesciebat? Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Vulgo enim dicitur: Iucundi acti labores, nec male Euripidesconcludam, si potero, Latine;

Ad eas enim res ab Epicuro praecepta dantur. Tanta vis admonitionis inest in locis; Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Ad eos igitur converte te, quaeso. Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus? Vos autem cum perspicuis dubia debeatis illustrare, dubiis perspicua conamini tollere.

Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. Non autem hoc: igitur ne illud quidem. Aliis esse maiora, illud dubium, ad id, quod summum bonum dicitis, ecquaenam possit fieri accessio. Que Manilium, ab iisque M. Tu enim ista lenius, hic Stoicorum more nos vexat. Non est ista, inquam, Piso, magna dissensio. At ego quem huic anteponam non audeo dicere; Itaque fecimus. Etenim nec iustitia nec amicitia esse omnino poterunt, nisi ipsae per se expetuntur.

Etsi ea quidem, quae adhuc dixisti, quamvis ad aetatem recte isto modo dicerentur. Quonam modo? Cave putes quicquam esse verius. Ut enim consuetudo loquitur, id solum dicitur honestum, quod est populari fama gloriosum. Minime vero, inquit ille, consentit. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Ut scias me intellegere, primum idem esse dico voluptatem, quod ille don. Sit ista in Graecorum levitate perversitas, qui maledictis insectantur eos, a quibus de veritate dissentiunt. An hoc usque quaque, aliter in vita? Partim cursu et peragratione laetantur, congregatione aliae coetum quodam modo civitatis imitantur; Simus igitur contenti his.

Quod quidem iam fit etiam in Academia. At ego quem huic anteponam non audeo dicere;