User Guide – 08

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Hoc non est positum in nostra actione. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Sed tamen omne, quod de re bona dilucide dicitur, mihi praeclare dici videtur. Duo Reges: constructio interrete. Quos quidem tibi studiose et diligenter tractandos magnopere censeo. Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Quis enim redargueret? Quodsi ipsam honestatem undique pertectam atque absolutam.

Ad eos igitur converte te, quaeso. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Primum in nostrane potestate est, quid meminerimus? Terram, mihi crede, ea lanx et maria deprimet. Quis hoc dicit? Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Ab his oratores, ab his imperatores ac rerum publicarum principes extiterunt. De quibus cupio scire quid sentias.

Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur. Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Non est igitur voluptas bonum. Sedulo, inquam, faciam. Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Sint modo partes vitae beatae. Illa tamen simplicia, vestra versuta. Nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam;

Sedulo, inquam, faciam. Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Nam quid possumus facere melius? Item de contrariis, a quibus ad genera formasque generum venerunt. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Ea, quae dialectici nunc tradunt et docent, nonne ab illis instituta sunt aut inventa sunt? Quasi ego id curem, quid ille aiat aut neget. Odium autem et invidiam facile vitabis. Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Plane idem, inquit, et maxima quidem, qua fieri nulla maior potest.

Quoniam, si dis placet, ab Epicuro loqui discimus. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Nunc vides, quid faciat. Mihi, inquam, qui te id ipsum rogavi? Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Sedulo, inquam, faciam.

Cum id quoque, ut cupiebat, audivisset, evelli iussit eam, qua erat transfixus, hastam. Quam illa ardentis amores excitaret sui! Cur tandem? Similiter sensus, cum accessit ad naturam, tuetur illam quidem, sed etiam se tuetur; Quas enim kakaw Graeci appellant, vitia malo quam malitias nominare. Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Ex ea difficultate illae fallaciloquae, ut ait Accius, malitiae natae sunt. Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Sed ille, ut dixi, vitiose. Quaesita enim virtus est, non quae relinqueret naturam, sed quae tueretur.

Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit? Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Nulla erit controversia. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Quamquam tu hanc copiosiorem etiam soles dicere. Neminem videbis ita laudatum, ut artifex callidus comparandarum voluptatum diceretur. Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Hoc Hieronymus summum bonum esse dixit. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium. Huius ego nunc auctoritatem sequens idem faciam.