User Guide – 06

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Videsne quam sit magna dissensio? Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem;

Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Nunc omni virtuti vitium contrario nomine opponitur.

Quid, quod homines infima fortuna, nulla spe rerum gerendarum, opifices denique delectantur historia? Sed residamus, inquit, si placet. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Idne consensisse de Calatino plurimas gentis arbitramur, primarium populi fuisse, quod praestantissimus fuisset in conficiendis voluptatibus? Quod autem in homine praestantissimum atque optimum est, id deseruit. De ingenio eius in his disputationibus, non de moribus quaeritur. Collatio igitur ista te nihil iuvat. Itaque ab his ordiamur. Tuo vero id quidem, inquam, arbitratu.

Summum enĂ­m bonum exposuit vacuitatem doloris; Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Sed venio ad inconstantiae crimen, ne saepius dicas me aberrare; Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Sed plane dicit quod intellegit. Et ais, si una littera commota sit, fore tota ut labet disciplina.

Id enim volumus, id contendimus, ut officii fructus sit ipsum officium. Omnia contraria, quos etiam insanos esse vultis. Duo Reges: constructio interrete. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Nihil opus est exemplis hoc facere longius. Philosophi autem in suis lectulis plerumque moriuntur.

An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Animum autem reliquis rebus ita perfecit, ut corpus; Quamquam ab iis philosophiam et omnes ingenuas disciplinas habemus; At miser, si in flagitiosa et vitiosa vita afflueret voluptatibus. Maximas vero virtutes iacere omnis necesse est voluptate dominante. Quae cum dixisset paulumque institisset, Quid est? Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur; Sed ad illum redeo.