User Guide – 04

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest. Cuius quidem, quoniam Stoicus fuit, sententia condemnata mihi videtur esse inanitas ista verborum. Nihilo beatiorem esse Metellum quam Regulum. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est?

Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda. Nemo igitur esse beatus potest. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Parvi enim primo ortu sic iacent, tamquam omnino sine animo sint. Ne tum quidem te respicies et cogitabis sibi quemque natum esse et suis voluptatibus? Sed ille, ut dixi, vitiose. Atqui pugnantibus et contrariis studiis consiliisque semper utens nihil quieti videre, nihil tranquilli potest. Sin aliud quid voles, postea.

Ut aliquid scire se gaudeant? Nondum autem explanatum satis, erat, quid maxime natura vellet. Est enim tanti philosophi tamque nobilis audacter sua decreta defendere. An nisi populari fama? Itaque primos congressus copulationesque et consuetudinum instituendarum voluntates fieri propter voluptatem; Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Cur fortior sit, si illud, quod tute concedis, asperum et vix ferendum putabit?

Respondeat totidem verbis. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Totum autem id externum est, et quod externum, id in casu est. Virtutis, magnitudinis animi, patientiae, fortitudinis fomentis dolor mitigari solet. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

Nec hoc ille non vidit, sed verborum magnificentia est et gloria delectatus. Duo Reges: constructio interrete. Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius. Quid in isto egregio tuo officio et tanta fide-sic enim existimo-ad corpus refers? Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. Quibusnam praeteritis? Nam adhuc, meo fortasse vitio, quid ego quaeram non perspicis. Aut haec tibi, Torquate, sunt vituperanda aut patrocinium voluptatis repudiandum.