User Guide – 02

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cum audissem Antiochum, Brute, ut solebam, cum M. Sed eum qui audiebant, quoad poterant, defendebant sententiam suam. Idemne, quod iucunde? Quo modo autem philosophus loquitur? Nam si amitti vita beata potest, beata esse non potest. Duo Reges: constructio interrete. Urgent tamen et nihil remittunt. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus;

At ille non pertimuit saneque fidenter: Istis quidem ipsis verbis, inquit; Bonum negas esse divitias, praepos├Čtum esse dicis? An ea, quae per vinitorem antea consequebatur, per se ipsa curabit? Apparet statim, quae sint officia, quae actiones. Negabat igitur ullam esse artem, quae ipsa a se proficisceretur; Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum. Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum.

Pudebit te, inquam, illius tabulae, quam Cleanthes sane commode verbis depingere solebat. Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus.

Mihi enim satis est, ipsis non satis. Sed erat aequius Triarium aliquid de dissensione nostra iudicare. Cum autem negant ea quicquam ad beatam vitam pertinere, rursus naturam relinquunt. Deinde disputat, quod cuiusque generis animantium statui deceat extremum. Potius inflammat, ut coercendi magis quam dedocendi esse videantur. Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Venit ad extremum; A mene tu? Satis est ad hoc responsum.

Aperiendum est igitur, quid sit voluptas; Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn. Quis Aristidem non mortuum diligit? Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Quorum altera prosunt, nocent altera. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? Minime vero istorum quidem, inquit. Id quaeris, inquam, in quo, utrum respondero, verses te huc atque illuc necesse est.

Quae tamen a te agetur non melior, quam illae sunt, quas interdum optines. Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Haec bene dicuntur, nec ego repugno, sed inter sese ipsa pugnant. Inde igitur, inquit, ordiendum est. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Ita ne hoc quidem modo paria peccata sunt. Si verbum sequimur, primum longius verbum praepositum quam bonum.