User Guide – 00

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Primum divisit ineleganter; Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere. Neque enim civitas in seditione beata esse potest nec in discordia dominorum domus; Huius, Lyco, oratione locuples, rebus ipsis ielunior. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Vitae autem degendae ratio maxime quidem illis placuit quieta. Duo Reges: constructio interrete. Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Partim cursu et peragratione laetantur, congregatione aliae coetum quodam modo civitatis imitantur; Quae si potest singula consolando levare, universa quo modo sustinebit? Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas?

Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum. Ita graviter et severe voluptatem secrevit a bono. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Quodcumque in mentem incideret, et quodcumque tamquam occurreret. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti?

Itaque hic ipse iam pridem est reiectus; Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? An, partus ancillae sitne in fructu habendus, disseretur inter principes civitatis, P. Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Si enim ita est, vide ne facinus facias, cum mori suadeas. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Bona autem corporis huic sunt, quod posterius posui, similiora. Qua ex cognitione facilior facta est investigatio rerum occultissimarum.

Effluit igitur voluptas corporis et prima quaeque avolat saepiusque relinquit causam paenitendi quam recordandi. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Qui autem de summo bono dissentit de tota philosophiae ratione dissentit. Ergo hoc quidem apparet, nos ad agendum esse natos.

Cum id fugiunt, re eadem defendunt, quae Peripatetici, verba. Octavio fuit, cum illam severitatem in eo filio adhibuit, quem in adoptionem D. Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi; Quo igitur, inquit, modo? Quamquam id quidem, infinitum est in hac urbe; Quae animi affectio suum cuique tribuens atque hanc, quam dico.

Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Quis istud possit, inquit, negare? Quicquid porro animo cernimus, id omne oritur a sensibus; Nec vero intermittunt aut admirationem earum rerum, quae sunt ab antiquis repertae, aut investigationem novarum. Nam Pyrrho, Aristo, Erillus iam diu abiecti. Ita enim vivunt quidam, ut eorum vita refellatur oratio. Iam id ipsum absurdum, maximum malum neglegi. Hoc enim constituto in philosophia constituta sunt omnia. Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum. Satis est ad hoc responsum.