ta dicunt, quae vix intellegam. Traditur, inquit,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ita multa dicunt, quae vix intellegam. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Praeterea sublata cognitione et scientia tollitur omnis ratio et vitae degendae et rerum gerendarum. Duo Reges: constructio interrete. Quid enim de amicitia statueris utilitatis causa expetenda vides. Nonne videmus quanta perturbatio rerum omnium consequatur, quanta confusio? At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum.

Quantum Aristoxeni ingenium consumptum videmus in musicis? Tamen aberramus a proposito, et, ne longius, prorsus, inquam, Piso, si ista mala sunt, placet. Itaque eos id agere, ut a se dolores, morbos, debilitates repellant. Idem etiam dolorem saepe perpetiuntur, ne, si id non faciant, incidant in maiorem. A mene tu? Prioris generis est docilitas, memoria;

Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. Quod quidem nobis non saepe contingit. Nam quibus rebus efficiuntur voluptates, eae non sunt in potestate sapientis. Graecum enim hunc versum nostis omnes-: Suavis laborum est praeteritorum memoria. In his igitur partibus duabus nihil erat, quod Zeno commutare gestiret. Quod vestri non item. Quo modo autem optimum, si bonum praeterea nullum est? Conferam tecum, quam cuique verso rem subicias; Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus.

Nos commodius agimus. De vacuitate doloris eadem sententia erit. Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Sed tamen est aliquid, quod nobis non liceat, liceat illis. Intrandum est igitur in rerum naturam et penitus quid ea postulet pervidendum;

Si quidem, inquit, tollerem, sed relinquo. Ita prorsus, inquam; Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Hos contra singulos dici est melius. Quorum altera prosunt, nocent altera. His enim rebus detractis negat se reperire in asotorum vita quod reprehendat. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Beatus autem esse in maximarum rerum timore nemo potest.

Illa videamus, quae a te de amicitia dicta sunt. Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Sed tamen est aliquid, quod nobis non liceat, liceat illis. Paupertas si malum est, mendicus beatus esse nemo potest, quamvis sit sapiens. Tubulum fuisse, qua illum, cuius is condemnatus est rogatione, P.

Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Expectoque quid ad id, quod quaerebam, respondeas. Vitiosum est enim in dividendo partem in genere numerare. Omnia peccata paria dicitis. Memini vero, inquam; Certe non potest.