quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Nam,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Videmusne ut pueri ne verberibus quidem a contemplandis rebus perquirendisque deterreantur? Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt. Nec tamen ille erat sapiens quis enim hoc aut quando aut ubi aut unde? Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus.

Restinguet citius, si ardentem acceperit. Sin aliud quid voles, postea. Ex rebus enim timiditas, non ex vocabulis nascitur. Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex. An vero, inquit, quisquam potest probare, quod perceptfum, quod. Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego? Paulum, cum regem Persem captum adduceret, eodem flumine invectio? Est, ut dicis, inquit;

Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem; Zenonis est, inquam, hoc Stoici. Scientiam pollicentur, quam non erat mirum sapientiae cupido patria esse cariorem. Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant.

Ergo opifex plus sibi proponet ad formarum quam civis excellens ad factorum pulchritudinem? Etiam beatissimum? Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo. Quis non odit sordidos, vanos, leves, futtiles? Quo modo? Hoc ne statuam quidem dicturam pater aiebat, si loqui posset. At tu eadem ista dic in iudicio aut, si coronam times, dic in senatu. Nam de summo mox, ut dixi, videbimus et ad id explicandum disputationem omnem conferemus.

Sit hoc ultimum bonorum, quod nunc a me defenditur; Dempta enim aeternitate nihilo beatior Iuppiter quam Epicurus; Illud quaero, quid ei, qui in voluptate summum bonum ponat, consentaneum sit dicere. Quonam, inquit, modo?

Quae cum magnifice primo dici viderentur, considerata minus probabantur. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Duo Reges: constructio interrete. Nihil enim iam habes, quod ad corpus referas; Dic in quovis conventu te omnia facere, ne doleas. Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti? Nec lapathi suavitatem acupenseri Galloni Laelius anteponebat, sed suavitatem ipsam neglegebat; Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas?

Atqui, inquam, Cato, si istud optinueris, traducas me ad te totum licebit. Quas enim kakaw Graeci appellant, vitia malo quam malitias nominare. Si qua in iis corrigere voluit, deteriora fecit. Neminem videbis ita laudatum, ut artifex callidus comparandarum voluptatum diceretur. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Hic quoque suus est de summoque bono dissentiens dici vere Peripateticus non potest. At modo dixeras nihil in istis rebus esse, quod interesset. Quamquam id quidem licebit iis existimare, qui legerint. Que Manilium, ab iisque M.